Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg har et barn som synes det er ukomfortabel å sove i sovepose på tur. Er det noen som har prøvd å bruke en tykk dundyne eller liknende på senvinteren istedenfor sovepose? Eller blir det trekk og glipper rundt omkring? Tenkte kanskje evt å kjøpe en tynn dunquilt innerst for å unngå trekk og så legge en dyne utpå der igjen? Noen som har erfaring med dette? 
temperaturen på natten her vi skal sove blir kanskje noen minusgrader, ikke spesielt kaldt. 

Annonse
Skrevet (endret)

Så lenge både underlag og dyne er solide isolatorer så kjør på.

Jeg har tykkeste dyna du får tak i omtrent på hytta og det hender det er -30 inne når vi kommer og har lagt meg der og holdt varmen lenge før det blir lunk. Litt ullundertøy og varme sokker hjelper greit på. Også om dyna er noe i største laget...

Ellers så kjenner jeg flere som har "øvet seg til" å være komfortable med sovepose ved å begynne hjemme i senga...

Endret av Espen Ørud

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.