Kjell Lundemo Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt meg en tur på Bruri i påsken. Er det en fin skitopp. Noen som har vært der? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Det er i hvertfall en ganske bratt skitopp. Jeg tror jeg ville vært ganske spent på snøforholdene opp til toppryggen der Siter
Nils Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Det er nok fint å gå på ski til foten av fjellet, men som Espen sier, siste bratte røysa til topps spørs det om skiføret er tilstede. Er ikke den ultimate skitopp dette, og hvis det vanligvis er like lite snø som på et av bildene på bergtatt.net, så blir det litt urvandring på deg/dere: http://www.bergtatt.net/turer/omr9/20040501_svana-langvasstind/MyAlbum/img_6087.jpg Bruri ses bak personen på bildet. Siter
Gråbein Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Eneste fordel nå er vel at urda kan være spekt fast og ikke så lunefull løs som på sommerstid. Men skia må vel stå igjen nede. Ellers er det jo mange andre i nærheten som er fine også over 2k Siter
Arket A4 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Var på Svånåtindene nå på onsdag, tok bilde av Bruri. Ikke mye snø ser d ut som. Det var generelt lite snø på Dovre nå, men fande så fint det var der. Ikke no folk heller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.