Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var innom sport Outlet i dag mens jeg venta på frisørtime. De hadde en hel vegg med ulike ryggsekker av sitt eget merke Heldre. Jeg har ikke sett dem før, men det betyr ikke at de er helt nye 🤣

Sekkene så greie ut ved første øyekast. Solide stoffer, regulerbar rygglengde og moderne løsninger. De var også veldig billige.

Er det noen her som har prøvd en, og kan si noe om kvalitet og bæreevne? Jeg trenger en ny dagstursekk og er gjerrigere enn onkel Skrue.

Endret av Bryggekar
  • Bryggekar endret tittelen til Erfaring med Heldre ryggsekker fra Sport Outlet?
Annonse
Skrevet

Skjønner at jeg kan dra og teste i butikken, men jeg var mer nysgjerrig på om noen har prøvd en slik sekk på tur. Noen timer i fjellet er ikke alltid helt den samme opplevelsen som et kvarter i butikken 😉 Men selvsagt oppdager jeg det fort hvis sekken er helt håpløs.

Skrevet

Jeg har vært med fellestur med personer med billigere sekker. Hos 2 stk. ble glidelåsen ødelagt. Den ene på topplokket, og den andre på det nederste rommet. Det var sekker på ca. 70 liter.

Skrevet (endret)
TomasF skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært med fellestur med personer med billigere sekker. Hos 2 stk. ble glidelåsen ødelagt. Den ene på topplokket, og den andre på det nederste rommet. Det var sekker på ca. 70 liter.

Det er slike erfaringer jeg også har med billigsekker fra feks Clas Ohlson. Så det er derfor jeg spør om noen har erfaring med akkurat disse.

En del andre produkter fra SO er jo helt ok, Staal stormkjøkken ble jo best i test for et par år siden (uten at jeg kjenner kompetansen til de som testet).

Endret av Bryggekar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.