Kjell Iver Skrevet 12. april Skrevet 12. april https://www.vg.no/nyheter/i/kwOzkL/reddet-briter-i-total-whiteout-du-ser-ingenting Litt tabloid emnetittel kanskje men syntes kanskje også selve artikkelen var litt tabloid. Mon tro om klokken kommuniserte via inreach? Det var kanskje dårlig dekning ellers..? Post gjerne mer info om noen har. 3 Siter
Fjellfilmeren Skrevet 12. april Skrevet 12. april Garmin klokke kan pares med Inreach. Klokken har detektor for knall og fall, og sender så varsel via inreach, antar jeg. Ikke brukt funksjonen enda. Siter
koffar2 Skrevet 13. april Skrevet 13. april Fjellfilmeren skrev (På 12.4.2025 den 23.04): Garmin klokke kan pares med Inreach. Klokken har detektor for knall og fall, og sender så varsel via inreach, antar jeg. Ikke brukt funksjonen enda. Ekspander Sikker på det? Har en Garmin Inreach og Garmin Instinct klokke, har ikke klart å parre de Siter
Kjell Iver Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april koffar2 skrev (På 13.4.2025 den 8.38): Sikker på det? Har en Garmin Inreach og Garmin Instinct klokke, har ikke klart å parre de Ekspander På min fenix er det egen innstilling for inreach. det jeg stusser på med artikkelen er at varslet tydeligvis kom fra klokka og ikke inreach. Det ville jo vært mye enklere å varsle direkte på den - men som vanlig en veldig tabloid artikkel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.