Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Krut skrev (6 minutter siden):

Du avslørte alderen i det du kalte det for ‘sepe’😄 Har brukt sunlight, og det er jo lite som slår et såpestykke.

He he, sier normalt såpe da, men det passer nok til alderen uansett. Skrev sepe her fordi....
bilde.png

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Annonse
Skrevet
zimwalker skrev (10 timer siden):

Har også brukt slike såpeflak som Graham sikter til

Jeg tenkte egentlig på disse små flaskene med flytende såpe fra Sea to Summit. Flakene har jeg sett, men ikke prøvd. 

image.png

Skrevet
graham skrev (10 timer siden):

Jeg tenkte egentlig på disse små flaskene med flytende såpe fra Sea to Summit. Flakene har jeg sett, men ikke prøvd. 

image.png

Ja, tror disse er i samme gate som det jeg tenker å ta med. Har lest om folk som har brukt det til tannkrem til og med.

Skrevet

Her kommer også et alderstynget innlegg som støtter Sunlight sepe for sin allsidige bruk. Brukt hel, kuttet i passende biter eller flak skjært med ostehøvel.

Foretrekkes en flytende variant kan man jo blande sin egen favoritt.  Jeg har sikret meg denne lille snert`ne flasken fra min kones rikholdige arsenal av velværeprodukter.

IMG_4860.thumb.jpeg.b12a42691e182d0d26795a8991217641.jpeg

Nå inneholder den tilfeldig valgt håndsåpe+ Lano, liten dæsj Dove+ Head&Shoulders. Alt nøye blandet, på slump.

Barbering med høvel og enten den flytende i nevnte flaske, eller Sunlight.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.