Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

En dott Glava gjør jo jobben ganske bra ellers! Karbon vev - kanskje filt? brukes jo til epoksy/polyesterarmering, så båtbutikk kan være løsningen??

Elgen

Skrevet

Glava er en midlertidig løsning. Den er løs i konsistensen, forsvinner fort, og blir relativt fort brannskadet.

Pakning til ovnsdører (biltema), er et veldig bra materiale til formålet. Svært langvarig. Festes med medfølgende lim, eller tre en tynn ståltråd gjennom den.

Skrevet
Marius Engelsen skrev (6 timer siden):

Glava er en midlertidig løsning. Den er løs i konsistensen, forsvinner fort, og blir relativt fort brannskadet.

Pakning til ovnsdører (biltema), er et veldig bra materiale til formålet. Svært langvarig. Festes med medfølgende lim, eller tre en tynn ståltråd gjennom den.

Joh, Glava forsvinner, men er lett å erstatte! Jeg skal forsøke med noen av de vekestumper jeg har fra parafinovnen på hytta! Det er vel glassvev likesom ovnsdør pakningen.

elgen 

Skrevet

Om noen trenger og husker det etter påske så tror jeg jeg har nok til alle primusene mine i 5 mannsaldre fremover og sikkert kan klippe av en bit og distribuere i posten til noen som trenger å fikse slikt på en primus eller 2...

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.