Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig ansaffet meg en Garmin gpsmap 67i og outdoor map + abonnement.

Men har jeg forstått det riktig at jeg kun får høydekurvene på gpsen hvis jeg laster ned på forhånd med wifi? Og da i kun, i det området jeg har valgt?

Og får jeg da kun lastet ned en liten firkant med kart av gangen? så jeg må laste ned enda en liten firkant med kart ved siden av der igjen, om jeg ønsker høydekurvene der også?

Som eksempel, hvis du ønsker hele Hardangervidda, så må du laste ned omtrent 15-20 små firkanter med kart? Ellers vel du kun ha topoactive kart?

Noen som vet? :)

Annonse
Skrevet

Tror du har forstått det riktig ja, en firkant av gangen, tungvinte greier.

Og veldig unødvendig i 2025 når vi lett kunne ha hatt et minnekort som inkluderer alle data for hele norge.

Skrevet
Gabs88 skrev (3 timer siden):

Tror du har forstått det riktig ja, en firkant av gangen, tungvinte greier.

Og veldig unødvendig i 2025 når vi lett kunne ha hatt et minnekort som inkluderer alle data for hele norge.

Takker :)

Tenkte jeg kunne velge et område i appen og føre det over, men vi er visst ikke der enda :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.