Olavsson Skrevet 2. april Skrevet 2. april Trenger tips til gode softshellbukser med kneputelommer. Vet kun om NorrĂžna Trollveggen flex1 rescue. Etter min mening burde alle turbukser hatt dette da det er sterkt undervurdert đ. Er ute etter bukse som kan brukes hele Ă„ret. NorrĂžna sin virker som en bra bukse, men hadde vĂŠrt fint med alternativ. Har selv sydd inn lommer pĂ„ en gammel NorrĂžna Svalbard flex1, og det fungerer jo pĂ„ et vis, men ikke helt ideelt. Denne buksen begynner ogsĂ„ Ă„ bli litt sliten etter hvert. Har ogsĂ„ FjellrĂ€ven Keb, men liker ikke den hvis det er fare for Ă„ bli vĂ„t. Siter
+Dompappen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Har sikla pÄ denne buksa https://www.torraka.com/en-us/products/forest-trousers-3-0 Det skal vÊre en god Älrund bukse fra - 30 til + 15. Kanskje litt i varmeste laget om det hÞy aktivitet i pluss grader. Jeg dropper denne buksa til fordel til ventile, da jeg har bestemt meg for Ä kutte ut (fase ut) all gortex plagg. Buksa har dog kun goretex i innerliner. Ei annen bukse som jeg har sett pÄ er Klatremusen freke, men siste modellen har fÄtt hard medfart. https://www.fjellsport.no/merker/klattermusen/klattermusen-freke-2-0-salopette-regular-m-s-raven?channable=013b486964003130372d3935323339&variantId=107-9523&utm_campaign=05. Google Shopping [catch all]&gad_source=1&gbraid=0AAAAACpi-kiA4R4KJmrMteOTcQu6gwRqn&gclid=EAIaIQobChMInLX25oTNjAMVEguiAx3Mmxk0EAQYASABEgKdw_D_BwE&gclsrc=aw.ds Litt for mye pÞlseskinn etter min menig. Men usikker om dette er en Älrund bukse, som forest trouser buksa er. Begge har kneputelommer Er veldig ening i pÄstanden din Men spÞrs om andre er det, med tanke pÄ "bukser" i dag skal ha passform. Buksa blir veldig "baggy" med kneputer (jeg digger baggy og hater pÞlseskinn). Endret 16 timer siden av Dompappen 1 Siter
Larix Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Dompappen skrev (16 timer siden): Buksa har dog kun goretex i innerliner. Ekspander Det gir vel omtrent akkurat like mye Gore-Tex, som om membran skulle vĂŠre laminert mot ytterstoffetđ€ Siter
+Espen Ărud Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg har en Bergansbukse for vinterbruk med seler (bib) som har kneputer innebygd. Men har hatt disse 10 Ă„r+ antakelig sĂ„ modellen er i neppe tilgjengelig lengre, men de har altsĂ„ hatt slike i hvert fall. Ikke skallbukse, men "tolag" der innerdelen er delvis mesh slik jeg liker det egentlig og litt typsik Bergans fra den perioden i hvert fall. Ettersom kneputene er mer vanntett enn buksa sĂ„ har dette reddet undertĂžyet fra Ă„ bli blĂžtt nĂ„r man stĂ„r pĂ„ kne eller setter kneet ned i overvann eller lignede sĂ„ mange ganger at jeg frostĂ„r TS sin entusiasme for denne produkttypen. Hadde ikke tid til Ă„ trĂ„le alle buksetypene til Bergans nuh, men du kan jo kikke... 1 Siter
+sneakyowl Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Kneputer har ogsÄ vokst pÄ meg etter Ä ha brukt det i NorrÞna Arktis bib-en. Dette er dog en Gore-Tex bib og ikke soft-shell. Jeg tror du finner mer knepute-bukser om du dreier sÞket mot litt mer "taktiske"/militÊrrettede merker. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.