Torstein Gjøsæter Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Hei! Jeg planlegger en tur til Hardangervidda i juni eller juli. Jeg kjører fra Oslo. Jeg trenger tips til utgangspunkt. Har vært på 2 turer på hardangervidda før men det er over 15 år siden. Har behov for en 3 - 7 dager i telt med fiske, ikke rundtur. Planen er 3-7 dager med telt. Alt etter hvor jeg havner og om det er fisk å få. Og selvfølglig om jeg er heldig med været Reiser enten alene eller med en kompis dersom noen har muligheten. Planen er ikke å gå mye hverdag men å gå litt første og kanskje andre dagen og finne en base jeg kan bruke for å finne vann med fisk. Helst ikke for mye folk eller turhytter. Takker for alle bidrag Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Vikbekkfjellet på østvidda med start på Synken. Dyrt fiskekort og dyr parkering, men man kan oppleve fin fisk der inne. Siter
fjellrypa Skrevet 2. april Skrevet 2. april Kjøre til Tinnhølen og gå innover der. Flatt og ganske lettgått og jeg tror du fint vil kunne gå dine egne veier. Siter
Torstein Gjøsæter Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april Tusen takk for tips 🙂 skal se på begge stedene 🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.