Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Har en del fri fremover og lurer på om noen her inne har forslag til en fin skitur? Gjerne en "snill" topptur e.l. Vært mye i fjellet, men hovedsaklig på sommerstid. Midt på treet på ski. Ingen Marit Bjørgen, men ikke helt amatør heller (men nyter godt av en bra trekkhund :o ). Bor i Trondheim, fint om det er i overkommelig avstand herfra.

Amatør

Annonse
Skrevet

Endagsturer eller flerdagers?

Det er mange flotte toppturmuligheter innen en times kjøring fra Trondheim, bl.a. Iglfjellet, Ruten, Skarvan etc. Innen to timer har du utrolig flotte muligheter mht Trollheimen og Sylane.

Det er avhengig av hvor langt du vil kjøre. Eller busse og toge :roll:

Skrevet

Stor Hornet på Oppdal er flott, Stor Sylen, Savalen har mange skiløyper, Hemnkjølen.... (Med litt mere "flesk" på profilen til enkelte er det jo lettere for andre å se om man kan ha noe felles og da kan det jo hende det dukker opp turfølge hvis en ønsker det... ) Jeg er også fra Trondheim, på jakt etter 2000metringer. Er ikke er mer enn middels skiløper sånn ca . :roll:

Skrevet

Hei igjen.

Takk for forslag. I utgangspunktet er det dagsturer jeg er ute etter. Er det noen av forslagene deres som er utsatt mtp rasfare? Må innrømme at det er et punkt jeg bekymrer meg litt for :)

Amatør

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.