Tykjen Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Nokon som har desse som kan poste dimensjonane slik at det bli lettare å få det riktig? Siter
dsk Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars (endret) Her er de lagt pent på et ruteark med 5mm ruter. (Jeg har en ubrukt xgkii som familien mener jeg bare burde selge. ) Det sitter litt langt inne, men er nok egentlig det smarteste, men skal man alltid være så smart? Det er forresten enkelte som mener at disse burde vært ca 1 cm lavere for å utnytte effekten bedre. Jeg er slett ikke sikker på at det er smart, og CO produksjonen vil nok helt sikkert øke. Endret 24. mars av dsk 2 Siter
Tykjen Skrevet 24. mars Forfatter Skrevet 24. mars Tusen takk! Har fått tak i ein lite brukt GK frå 1981 som eg skal lage nye kjelestøtter til. Denne er utan reinsenål og går an å køyre på lavare effekt enn dei ned reinsenål. Blir artig å prøve i felten. 1 Siter
Omnilite Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars dsk skrev (På 24.3.2025 den 13.54): Her er de lagt pent på et ruteark med 5mm ruter. (Jeg har en ubrukt xgkii som familien mener jeg bare burde selge. ) Det sitter litt langt inne, men er nok egentlig det smarteste, men skal man alltid være så smart? Ekspander Jeg har også en XGKii som var ubrukt frem til 1mnd siden, da testfyrte jeg den i noen minutter uten kjelestøtter. Har hatt den liggende 3-4år, planen har vært å integrere den i et oppsett med Trangia deler, men har ikke kommet så langt. Jeg har ikke angret på at jeg fyrte den opp, det var jo en viss spenning i det å fyre den opp første gang. Den ble med som reserve brenner på tur rett etterpå (eller nr 2 brenner), men ble ikke brukt. Problemet er at Soto Stormbreaker "funker litt for bra", så ble at jeg brukte kun den. Hva er smartest? Kanskje å bruke den litt av og til? Den slanten mellom brukt og ubrukt får du uansett ikke så mye annet for. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.