Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Läste recensioner på bland annat gear lab om Nemo tensor all season  skulle vara bra och inte glida runt som många andra,det är ofta slut i lager.

Jag köpte ock har testat det enda som verkar stämma är att det är bra isolering,det går ej att använda om man pumpar upp det max då blir det en studsmatta,glider som andra,kanske att det finns värre.

Funderade på avsmalnande mumie modell men som tur var var det regular rektangulär som kom längden räcker gått för 193 cm sid sovande men väl smal för oss som vänder os i sömnen.

Jag hade 2 cellplast liggande bredvid som gjorde att det ej kunde röra sig så mycket i sidled men gled ändå både längs och sidledes.

Pumppåsen är rena skämtet och är bilder på att man ska blåsa in luft med munnen vilket inte rekommenderas, jag fick stoppa in handen i det ganska smala hålet för att spänna upp påsen som dock satt kvar i ventilen.

Är lätt att justera luftmängden om fyllt för mycket även om man ligger på den,bara lossa översta locket och trycka lätt på ventilen. 

Om det är lätt att stoppa ned i den lilla påsen har jag ej testat då jag har det fyllt för att testa att det inte läcker.

Lagnings utrustning följer med och ligger i en ficka i påsen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.