Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Er vant med å hive alt jeg eier inn i bilen og kunne sette snuta mot fjells. Dette er det slutt på da bilen ha gått dukken. Samme uke som jeg fikk hjertet mitt knust, lengter sånn til åpne vidder, kanskje store fjell, snø, ikke annen støy enn glidende ski og vind. Så, noen som har tips til vinterturer(desitnasjon?) som ikke krever bil?

Drømmer om Valdresflya, rando, kanskje inn til Glitterheim... Har ikke fjellski, skulle ønske jeg hadde det, men kan kanskje leie om det er enklere å komme til en bra fjellskitur. Har telt, men ikke vintertelt, pleier å sove i bilen. 

Eller er det lettere å bare leie bil? 

Reiser fra Østlandet, typ Oslo.

Annonse
Skrevet (endret)

Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. 
F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. 

Endret av fjellrypa
  • Liker 2
Skrevet
graham skrev (På 14.3.2025 den 8.30):

Apropos å leie bil så er vel Bilkollektivet i Oslo et ålreit tilbud?

Aldri prøvd, men mulig det blir aktuelt fremover nå!

Skrevet
fjellrypa skrev (På 13.3.2025 den 19.47):

Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. 
F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. 

Nydelig, takk!! Der ser det ut som det var masse muligheter ja...

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.