Vestfoldbestfold Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Med bussforbindelse fra Sandefjord/Tønsberg. Og eller tog. Finnes det? Siter
Vestfoldbestfold Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Kan forresten godt være utenfor Vestfold. Bare det er maks 1,5 time med kollektivt fra nevnte byer. Siter
+Gabs88 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Slottsfjellet? Spøk til side, sikkert greit å nevne hva slags interesse du har. Vil du ha snø og gå på ski? Eller bare opp i høyden. Ønsker du tur med overnatting? Min første tanke går i retning Skrimfjella. Eventuelt er det noen småtopper på 5-600m rundt Larvik. Siter
Vestfoldbestfold Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Ehm ja. Så for meg en så snøfri som mulig fottur med et par-tre dager i telt, i litt villere terreng. Er ikke så nøye med fjelltur egentlig, men gjerne litt kupering. Bare området er fint. Tilgang på vann viktig da. Siter
+Gabs88 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars 6 hours ago, Vestfoldbestfold said: Ehm ja. Så for meg en så snøfri som mulig fottur med et par-tre dager i telt, i litt villere terreng. Er ikke så nøye med fjelltur egentlig, men gjerne litt kupering. Bare området er fint. Tilgang på vann viktig da. Hvis jeg skulle ha tatt en 3 dagers tur innenfor bussrekkevidde av Tønsberg per dags dato, så hadde ikke jeg sett på fjell, jeg hadde tenkt Østmarka. 1 Siter
rg2720 Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars On 3/6/2025 at 5:51 PM, Gabs88 said: Hvis jeg skulle ha tatt en 3 dagers tur innenfor bussrekkevidde av Tønsberg per dags dato, så hadde ikke jeg sett på fjell, jeg hadde tenkt Østmarka. er jo snø og is overalt i østmarka fortsatt, dessverre Siter
+sneakyowl Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars rg2720 skrev (3 timer siden): er jo snø og is overalt i østmarka fortsatt, dessverre Jeg var i østmarka typ Krokhol og nordover for 3 helger siden - Da var det knapt noe snø å snakke om. Null problem å gå utenfor sti, med unntak av skyggesider hvor det fremdeles lå litt snø. Det har ikke falt noe nevnverdig snø siden så det må være enda enklere nå. Siter
BendikIv Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Hvis du ikke kjenner det til allerede er snødybdekartet på https://www.senorge.no/ et fint hjelpemiddel for å se hvor det er bart og ikke (kartvalg -> snødybde). Min erfaring er at det er nokså nøyaktig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.