margrete Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Har fått et par for meg ukjente ski, så jeg prøver meg med spørsmål her: De heter Salomon XA Raid Blade (med Salomon SNS XA Raid - bindinger). Hva er det slags ski/hva er bruken? De er veldig korte (1.45), og det synes jeg er litt pussig (andre mål 100-70-95), mønster under. På forhånd takk for hjelp! Hilsen Margrete Siter
Jo Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Høres ut som "stumpeski". Regner med at bindingen tar klatrestøvler. I så fall er de perfekte til anmarsjer, eggtraverser om vinteren o.l. Har selv et par stumpeski som jeg har hatt mye morro med. Hatt de med på vintertraverser som Svellnosbreen rundt, Vengetindstraversen o.l. Passer på sekken under klyving og reduserer anmarsjtidene radikalt. Ikke minst veldig gøy å kjøre ned fra toppene på kortski. Har sett en tendens til trugeromantisering på disse sidene. Stumpeski er mye, mye, mye bedre i så og si alle situasjoner. Siter
[email protected] Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 hvor får man tak i sånne stump ski til en billig penge? noen plass på internett det går ann å bestille fra? Siter
Xtofero Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Margrete 270307 - og andre: Jeg har hatt slike engang og er interessert i å kjøpe brukte om noen har et par liggende. (Tromsø, eller hvorsomhelst i landet) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.