+zimwalker Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Måssåbjønn skrev (På 6.3.2025 den 21.15): Jeg ville kanskje sett på Ikea PÄRKLA skopose, som er halvstiv og dels gjennomsiktig polypropylen, samt en liten glidelås til 15 kr stykket. Jeg har et par stykker, og de er nokså slitesterke i bruk, synes jeg Vekt ca. 43 g per stykk. Ekspander La merke til den når jeg bestilte rensare-klespose-3-stk (jf over) så det ligger en slik skopose i forsendelsen som er er like om hjørnet her. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Måssåbjønn skrev (På 6.3.2025 den 21.15): Jeg ville kanskje sett på Ikea PÄRKLA skopose, som er halvstiv og dels gjennomsiktig polypropylen, samt en liten glidelås til 15 kr stykket. Jeg har et par stykker, og de er nokså slitesterke i bruk, synes jeg Vekt ca. 43 g per stykk. Ekspander Jeg har også noen sånne. Disse er også praktiske Vanntett stoff som ikke suger til seg fuktighet. Siter
+sofasliter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg bruker packpods til bla kjøkkenting og dagens måltoder. Veldig kjekt å kunne åpne glidlåsen og ha oversikt, uten å måtte tømme ut innholdet. Handlet noen flere fra konkurssalget hos backpackinglight. Siter
rk Skrevet 8. april Skrevet 8. april uteturen skrev (På 3.3.2025 den 5.21): Jeg har handlet en del herfra opp igjennom. Holder bra, men ser de har blitt noe dyrere enn sist. https://www.treadlitegear.co.uk/Black-Cuben-Fiber-Zipped-Food-Packing-Cell---Choose-size Ekspander Skummelt når du legger ut slike linker. Bestilte et par pods pluss litt annet gøy derifra. Podsene virker bra. Tynnere enn HMG sine. Virker ikke like solide, men kan ta feil. Samtidig ser de forseggjorte ut. Liker størrelsen. 1 Siter
uteturen Skrevet 9. april Skrevet 9. april rk skrev (På 8.4.2025 den 12.22): Skummelt når du legger ut slike linker. Bestilte et par pods pluss litt annet gøy derifra. Podsene virker bra. Tynnere enn HMG sine. Virker ikke like solide, men kan ta feil. Samtidig ser de forseggjorte ut. Liker størrelsen. Ekspander Han lager i batcher, så noen ganger kan det være tykkere stoff, men det står alltid i beskrivelsen. Mine har vært med på tur og brukt til klær og bleier for barna på alt mulig i fire år nå. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.