Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

IMG_7319.thumb.jpeg.6ddfa3c502344832395d893ea44e659f.jpeg

Har du mulighet til å få med deg et foredrag med #friluftsjenta  Karen Kyllesø så må du virkelig utnytte den sjansen. Trollbinder deg i 1.5 time. Fortelling - film og bilder i toppklasse. Må være helt unikt av noen på 21 år🤩 Starstruck og her var det jeg som var liten.IMG_7312.thumb.jpeg.0a96d206e18129a0216ab7ee4b993327.jpeg

Noen greier vel å gjette primus/kjele komboen 😂

IMG_7305.thumb.jpeg.dbb0aecf873ee6d2fc8773158a11dc8c.jpeg

Utrolig flink

IMG_7315.thumb.jpeg.99038a5ef74da676f842386b3fd308f5.jpeg

Ikke akkurat noen billig tur, og har brukt 6 år på å forberede seg. 

• Liker 3
Annonse
Skrevet
sneakyowl skrev (2 minutter siden):

men er veldig gira på å høre mer om turen hennes utover det som er delt på sosiale medier osv.

Hun skal etter planen være gjest hos Podcasten uteliv med Randulf Valle i morgen. Som Patron medlem kan du være med å stille spørsmål etc.og ofte kommer disse med i episoden. Randulf tørr å nerde langt inn i stoffet🤩

• Liker 1
Skrevet

For meg så fremstår hun som ei med hodet på rett plass. Ikke bare med tæl ift planlegging og gjennomføring, men og med sjelden evne til formidling. Hun hører jeg gjerne mer av i fremtiden.

• Liker 1
Skrevet

1,50 meter høg og 50 kg. Planen er var å dra på rundt 100 kg pulk? Ilf podkasten til Valle  før hun dro, skulle hun forsøke å redusere vekten litt, ble dette en realitet eller starten hun på 100 kg? Rimelig tøft spør du meg :-) Neste mann på 100 kg som forsøker seg S. polen, bør ha minst 200 kg i pulken!

• Liker 1
Skrevet
Dompappen skrev (13 minutter siden):

Planen er var å dra på rundt 100 kg pulk? Ilf podkasten til Valle  før hun dro, skulle hun forsøke å redusere vekten litt, ble dette en realitet eller starten hun på 100 kg?

Hun tok med litt ekstra- så den veide 114 kg! 
114/50=2,28 i faktor

Børge og gutta har vel vært oppe i 190 kg mener jeg å huske. 
190/2,28=83,3 i Personvekt. Veit ikke hva Børge veier, men hun er på samme nivå som gutta eller mere ! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.