Fjellfilmeren Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Hei Har begynt å tørke mat selv i dehydrator. Fornøyd så langt men litt kjedelig med bakepapir. Prøver å finne perforerte silikonbrett eller matter som kan passe eller klippes til. Men finner bare Temu og andre kinabutikker, som jeg ikke vil ha i nærheten av mat. Har andre tørkere en butikk å anbefale for slike produkter? Siter
+Espen Ørud Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Jeg klarer meg i 95% av tilfellene med det som fulgt med dehydratoren. Har du bilde av hyllene? Har de for store hull? Siter
+rayun Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Mener jeg så noen sånne perforerte "grill"matter på Biltema. Tåler den grill, tåler den tørker. Kan helt sikkert klippes til så de passer i tørkern. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar Espen Ørud skrev (På 25.2.2025 den 15.32): Jeg klarer meg i 95% av tilfellene med det som fulgt med dehydratoren. Har du bilde av hyllene? Har de for store hull? Ekspander De har for store hull ja. Produsenten selger noen rustfrie hyller til 900kr for 3 stk (trenger 10) men også disse har for store hull. En pose Amerikansk Blanding vil typisk falle rett gjennom. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar rayun skrev (På 25.2.2025 den 20.04): Mener jeg så noen sånne perforerte "grill"matter på Biltema. Tåler den grill, tåler den tørker. Kan helt sikkert klippes til så de passer i tørkern. Ekspander Jeg skal sjekke ut! Siter
Fjellfilmeren Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar Platene fungerer dog utmerket til beef jerky 😍 Problemet er at det forsvinner første dag. 1 Siter
+rayun Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Både runde og firkantet https://www.biltema.no/fritid/grill/grilltilbehor/grillnett-30-x-40-cm-2000059668 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.