Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Har begynt å tørke mat selv i dehydrator. Fornøyd så langt men litt kjedelig med bakepapir. Prøver å finne perforerte silikonbrett eller matter som kan passe eller klippes til. Men finner bare Temu og andre kinabutikker, som jeg ikke vil ha i nærheten av mat.

Har andre tørkere en butikk å anbefale for slike produkter?

20250224_195752.jpg

Annonse
Skrevet

Mener jeg så noen sånne perforerte "grill"matter på Biltema. Tåler den grill, tåler den tørker. Kan helt sikkert klippes til så de passer i tørkern.

Skrevet
Espen Ørud skrev (5 timer siden):

Jeg klarer meg i 95% av tilfellene med det som fulgt med dehydratoren.

Har du bilde av hyllene? Har de for store hull?

De har for store hull ja. 

Produsenten selger noen rustfrie hyller til 900kr for 3 stk (trenger 10) men også disse har for store hull. 

En pose Amerikansk Blanding vil typisk falle rett gjennom. 

Skrevet
rayun skrev (35 minutter siden):

Mener jeg så noen sånne perforerte "grill"matter på Biltema. Tåler den grill, tåler den tørker. Kan helt sikkert klippes til så de passer i tørkern.

Jeg skal sjekke ut! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.