EirikCS Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Hei, planlegger en tur til sommeren. Vi ønsker å komme oss på østlig side av Numedalslågen et sted mellom parkeringa ved Ossjøen og Geitsjøen. ER det noen som vet om det er mulig å krysse noe sted? Evt om det er greit å gå etter at markert sti slutter (se vedlagt bilde) Siter
+sneakyowl Skrevet 1. mars Pålogget Skrevet 1. mars Vet ikke, men ut i fra terreng i kartet og flyfoto kan jeg ikke de noen grunn til at det ikke skal gå å gå utenom stien. Noen myrområder og bekker der, så kanskje litt bløtt. Kan eventuelt hente litt høyde for å unngå myr. Siter
sven tore dammen Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Hei.en turkamerat og jeg gikk opp langs Heinelva til Heinseter videre til Geitsjø .Vi gikk rundt Geitsjø på vestsiden over djupa tror jeg det het.gikk litt høyt i terrenget å kom ned der du har tegnet strek .Vadet over Lågen et eller annet sted langs streken.Vi fulgte tarmen mellom Heinelva og Lågen ned til parkeringen.Det gikk greit å vade,men det kommer an på vannføringen på det aktuelle tidspunktet. Mvh Sven Siter
graham Skrevet 8. mars Pålogget Skrevet 8. mars I sørenden av stiplalinja di så er det tegnet inn sti som slutter på hver side av elva. Det indikerer ofte at det er et ålreit sted å vade. Og 1 km sør for der stiplalinja di slutter så er det en bro, jeg ville nok ha siktet meg inn mot den 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.