Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt harry musikk i denne promo filmen, men meget interessant konsept. 
Jeg har selv øksen fra samme selskap (sliter med å få tak i foldesagen som jeg også har lyst på) 

Dette er kanskje første gang jeg ser en alt i ett panne som dette innen for rimelighetens grenser når det kommer til vekt og pakkstørrelse 

ct12_cordura.jpg?v=1740094676&width=1512

ct12_whats-in.jpg?v=1740094676&width=151

2.8 kilo er nok ikke for lightweight pakkerne, men for jeg som skamløst kan kjøre bilen helt fram til stedet jeg skal campe, fyre i bål og lage litt ekstra knask til middag ser dette ut som en veldig god løsning. 

https://agawagear.com/products/carbontrail12-adventure-cook-set

Annonse
Skrevet (endret)

Ja hva skal man si, steaming funksjonen hvor man legger stekepannen inne i Woken virker jo veldig intressant men utenom det er jeg litt skeptisk.

Selv har jeg et par panner + stekepanne som jeg har med og jeg tenker nesten at det er mer versatilt. Denne blir vel mest for de som tar seg bryet med å lage et stort bål, og gjerne grupper med 4+ personer?

Endret av Gabs88

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.