evenl Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 "Fjell & Vidde" slo for ikke så lenge siden fast at en tur på fjellet, tro det eller ei faktisk er bedre enn sex.. Det hadde gått over en måned siden siste besøk i fjellheimen, og det var nok en gang på høy tid for en tur ut i et ubesøkt område. Denne gangen falt valget på et fjellområde sørøst for Røros; Viglen. Utgangspunktet for turen var Vauldalen like ved svenskegrensa. Det ble en flott marshelg i et vårlig vær. Les mer, se bilder og kart på ifriluft.net Turhilsen Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Gjest Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Artig med bilder fra dette lite besøkte området! Jeg har ikke vært på Vigelpiken og Midtvigelen selv, men høsten 2004 gikk jeg en tur over de 3 sørligste toppene på massivet, Storvigelen, Tverrvigelen og Støvelbekkhøgda. Den gangen fikk jeg låne sykkel av lokalbefolkningen (!) for å sykle inn bomveien til Ljøsnåvollen. Legger ved et bilde av Midtvigelen og Vigelpiken sett fra Tverrvigelen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.