Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe mesh undertøy og har kikket på brynje sine men synes de blir hakket dyre.

finnes det noe som er av samme kvalitet og som er like varmt, men som ikke koster fullt så mye? Noen som har noen erfaringer med dette?

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Har ikke annen erfaring enn at Aclima sin Woolnet også er bra og funker fint. De koster omtrent det samme, men finner oftere Aclima sin på tilbud. 

Skrevet
10 hours ago, Nor0killah said:

Vurderer å kjøpe mesh undertøy og har kikket på brynje sine men synes de blir hakket dyre.

finnes det noe som er av samme kvalitet og som er like varmt, men som ikke koster fullt så mye? Noen som har noen erfaringer med dette?

Det er i praksis Brynje og Aklima det går i, er 100% verdt pengene, jeg har flere forskjellige sett fra Brynje nå og bruker ikke annet ullundertøy lengre utenom jobben. (hvor jobben betaler og jeg er pålagt å bruke det)

Vasker du dem på ullprogram med Milo så varer de uansett i mange år uten problemer.

Skrevet
Nor0killah skrev (10 timer siden):

Det som skiller seg litt ut med Brynje sin, vs noen av konkurrentene er hvor godt den holder passform etter mye bruk og slitasje. Jeg har ikke hatt så mye annet enn Aklima og Brynje selv, men jeg har flere kompiser og kollegaer som har brukt tilsvarende billig produkt som har måtte bytte oftere enn meg. Dette kan jo selvfølgelig være tilfeldigheter, er lett å gå i bekreftelsesfellen å tenke at jeg har gjort beste kjøpet. 
Men jeg kjøper Brynje igjen. Nå er det også verdt å nevne at jeg jobber i det operative, så jeg får gode rabatter på mye av slikt utstyr. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.