Gå til innhold
  • Bli medlem

Lowe Alpine/Triplepoint


Djupnes

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har en Lowe-jakke i TriplePoint. Min erfaring med den jakken (husker ikke modellnavnet) er at pusteegenskapene ikke er stort bedre enn i ordinært regntøy :wink:

Det vil si at jeg ikke bruker den til noen aktiviteter som innebærer noe særlig av fysiske anstrengelser.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Trenger en jakke til helårsbruk som tåler slitasje fra sekk.

Helårsslitasje fra sekk: Skygg unna Gore-tex Paclite produkter!!!!!

Kraftig Softshell (bla Tilak, Marmot, Arcteryx mfl) + tynn regnjakke i sekken ved 5 % mulighet for drittvær sommer/vinter.

Overgår alt av Gore-tex etc!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Har en eldre Lowe triplepoint ceramic jakke, Guide pro?? Rumslige brystlommer - bra med hofterem!- og sidelommer. Rumslig og bra hette og utlufting under arme. Slitesterk er den og.

MEN de negative side er tyngre! Selvom det er ykk-glidlåser, er det alt for liten spiralmodel på frontglilåsen - Lowe og glidlåsvalg syns å være inkompatible størrelser.

Jeg kan bekrefte at den er potte tett! Så valget er å være varm våt innefra med jakken på eller kald våt utefra i slaps og regn uten jakke.

I år ble jeg så lei å være steamed opp, så jeg har kjøpt ny skaljakke (og bukser) fra Magasinet. Kun buksene har jeg brukt seriøst på 1 ukes vintertur og vært fornøid så langt. Lårlommen er selvsagt som på mange andre bukser, at turkart akkurat IKKE går i.

Jakken har egentligen litt små brystlommer til hofterem bruk, men ok glidlåser og utlufting. Har så langt kun brukt den til jobbsykling, men uten å steame helt opp.

hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.