Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten hyllest til ull fra Janus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare skryte litt uhemmet av ull fra Janus da det må være noe avsette mykeste jeg har prøvd. I tillegg er plaggene veldig holdbare og blir fortsatt strikket i Norge. Babyklærne er så myke at niesen min som ofte reagerer litt på ull fint kan bruke de.

Jeg har kun prøvd vanlige ullklær, men ser de har fått inn en del andre plagg på nettsidene deres, blant annet ullnetting. Er det noen her som har prøvd den?

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Nå tilhører jeg de som kan bruke Islender rett på kroppen uten å plages, så min kløfaktor gjelder ikke for alle. Men altså, jeg fikk dette settet til jul:

IMG_4749.thumb.jpeg.53cb40b583f644062f8d2781f2f5cbda.jpeg

Vet ikke om det er dette du sikter til, men jeg har brukt mye Janus opp gjennom årene, delvis for det er enkelt å få tak i, bra verdi for pengene og det er norskt.

Dette er forøvrig mitt første bekjentskap med netting fra Janus og det er kun brukt noen få ganger hittil og litt for tidlig å konkludere, men fornøyd så langt.

• Liker 2
Skrevet

Har prøvd ullnettingen og er fornøyd . Mykere enn aclima sin synes jeg . Jeg mishandler min , dvs vasker den uten spes ullvaskemiddel, tar den i tørketrommel for varmt osv . Likevel har de lang levetid 

Hele black wool serien er knall, gode t skjorter . Hettegenser er ett nydelig plagg og det samme er jakka med glidelås og hette. 

De har egen butikk på outlet i Vestby og man kan finne noen kupp der innemellom 

• Liker 1
Skrevet

@rayun ja blant annet dette jeg har sett på. Godt å høre det virker like lovende som Janus ull generelt

Høres lovende ut @lars p. Det høres absolutt ut som noe man burde vøre på utkikk etter om man bor i området ja.

Skrevet (endret)

Jeg har brukt Janus i mange år. 
Normalt bruker jeg Devold, Brynje eller Avclima, men har hatt noen Janus sett som «backup».

Før var det et billigmerke man kjøpte på Sparkjøp. Jeg ble overrasket tidligere i vinter når jeg tilfeldigvis så hvor dyrt det var blitt.

Endret av GrendelRaptor8
Skrevet

Brukte Janus en del før men har vokst i fra meg settene.... 🙄 breddevis 

Må si at i min erfaring så er de ikke i nærheten av Brynje men nå er det 10 år siden sist jeg kjøpte et Janus sett så ting kan ha forandret seg 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.