+Gabs88 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Kort fortalt, jeg er lei av å betale i dyre dommer for noen få centimeter med reparasjonstape til Gore Tex eller liknende. Har noen plagg som trenger en solid overhaling (feks vadebukser) hvor jeg gå over alle sømmer skikkelig og da vil jeg veldig gjerne ha billigere reparasjonstape og eventuelt noe tilsvarende aquasure-lim for å reparere dem. Er det noen som har erfaring med å bruke kinavarer til slikt? Regner med mesteparten blir laget der uansett, så det blir alt for ekstremt å betale 130 kroner for 30 cm2 med reparasjonstape.. 1 Siter
Kristoffer Sandnes Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kan det være verdt å spør feks norrøna om å få kjøpe teip av de? Det tilbyr å teipe opp igjen eldre plagg på reperasjonsavdelingen sin. Regner med de sitter med teip på rull. Har sett at noen har nevnt at en kan tynne ut våtromssilikon med whitesprit for å bruke det som seamsealer, men har ingen kjennskap til hvordan holdbarheten er. Siter
+Gabs88 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 13 minutes ago, Kristoffer Sandnes said: Kan det være verdt å spør feks norrøna om å få kjøpe teip av de? Det tilbyr å teipe opp igjen eldre plagg på reperasjonsavdelingen sin. Regner med de sitter med teip på rull. Har sett at noen har nevnt at en kan tynne ut våtromssilikon med whitesprit for å bruke det som seamsealer, men har ingen kjennskap til hvordan holdbarheten er. Takker for tips. Men regner med at når Norrønna har det på rull må det gå an å kjøpe et sted også. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.