Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lekkasje i pumpen på min Kovea Booster. Lekker ut av den svarte delen man skrur i for å montere slange/ventil på pumpa. Skrudde opp den lille skruen i den svarte delen. Skal det være en o-ring her på den messing "dingsen"?

Forsøker reparere før jeg eventuelt kjøper ny pumpe. Pumpen er vel over 10 år nå. 

Skjermbilde2025-02-02kl_16_38_49.thumb.png.3a4218300dba511193a10953ce7a063e.png

Annonse
Skrevet

Jeg har byttet en o-ring der på min, smurte med litt vaselin og satte den sammen igjen. Da funka det.  Knappen til å vri på er orange på min, og har ingen funksjon lenger.  Reparerte for 2 uker siden, så jeg vet ikke hvor lenge det holder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.