Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp - jeg har kjøpt skallbukse! - Arcteryx Beta AR

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lett lenge og prøvd mange forskjellige skallbukser, men har hatt store problemer med å få en som var lang nok på beina.

Bergans Rabot, Bergans Senja, RAB Firewall, Northface Dryzzle, Move On og Norheim - alle sammen var altfor korte.

Har virkelig prøvd å finne en bukse som var gunstig priset, og av ok kvalitet.

Har endt opp på en Arcteryx Beta AR i str Large Tall LT. Den er mer en lang nok.

Men den kostet skjorta!!

Det jeg lurer på er om dette var et lurt kjøp.

Har fortsatt returrett og den er jo ubrukt.

Hva er erfaringene med denne buksa?

Endret av Westgaard
  • Westgaard endret tittelen til Hjelp - jeg har kjøpt skallbukse! - Arcteryx Beta AR
Annonse
Skrevet

Har samme buksa, foruten at det var et mareritt å finne bukseseler til den så kommer jeg aldri til å kvitte meg med den. Det eneste negative er at glidelåsen ikke går hele lengden, så har man klumpete fjellsko så er det vanskelig å få av og på buksen uten å ta av seg skoene, det går, men er tungvindt. 

Har brukt min gjennom en sommer og en vinter nå, godt fornøyd med luftingen, passform, kvalitet. Holder vær og vind ute, har sålangt tålt at jeg står på kne på hardt underlag, setter meg på steiner etc. Alt i alt veldig fornøyd. 

Skrevet
TomasOH skrev (1 minutt siden):

Har samme buksa, foruten at det var et mareritt å finne bukseseler til den så kommer jeg aldri til å kvitte meg med den. Det eneste negative er at glidelåsen ikke går hele lengden, så har man klumpete fjellsko så er det vanskelig å få av og på buksen uten å ta av seg skoene, det går, men er tungvindt. 

Har brukt min gjennom en sommer og en vinter nå, godt fornøyd med luftingen, passform, kvalitet. Holder vær og vind ute, har sålangt tålt at jeg står på kne på hardt underlag, setter meg på steiner etc. Alt i alt veldig fornøyd. 

Takk for svar.

Det du forteller om bruk er nok litt likt mitt.

Jeg har en Fjellreven kebab bukse som er innsatt med voks og den tørker utrolig raskt.

Jeg pleier å bruke den frem til det regner passe mye. Kanskje det får greit at Arcteryx buksa ikke er så lett å ta av.

Det at stoffet er så sterkt som du beskriver er viktig for meg👍

Jeg prøver i utgangspunktet å finne så billig utstyr som mulig. Som fortsatt fungerer bra.

Ser allikevel at jeg ofte ender opp med dyrt..😀 Det er stort sett en sammenheng mellom pris og kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.