geirelling Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Tar gjerne imot tips om veiene inn til Tundradalsetra eller Lundadalsetra er åpne rundt påske ? Hva er greiest utg.punkt for en skitur ? Siter
Ranglefanten Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Rett før veien inn til Sota Sæter fra riksvei 15 retning vest går det fint å parkere og følge traktorvei opp til Skjellom. Det blir noen ekstra høydemeter, men det er fint å gå her. Vi var på Store Hestdalshøgde 11. februar. http://www.tinderangling.no/Tur/tur070211.html Siter
geirelling Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Takk for tipset . Lurer fortsatt på om veien inn til Tundradalen er åpen, og hadde satt pris på å høre om noen vet om denne er brøytet ved påsketider ? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Er det ikke slik at den veien alltid er stengt? Siter
Nils Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Espen, jeg levde også i den villfarelse noen år om at den veien var helt stengt, men ifølge blant annet denne turrapporten fra Morten i 2005, tyder det på at den er farbar mot en liten avgift. Standarden er grei, bortsett fra den siste kilometeren... Siter
geirelling Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Takk for gode tips Nils ! Dette betyr jo at det i grunn bare er å prøve. Dersom det ikke er brøytet ,så kan man gå fram startstedet ved inngangen til dalen som det ble tipset om . Siter
Kjell Lundemo Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hei Veien innover Tundradalen er ikke brøytet om vinteren. Om du skal på Hestalshøgda vil jeg absolutt anbefale deg å gå om Skjellom så lenge det er skiføre. Må muligens gå på føttene opp skog-grensa til Skjellom. Men er ellers en nydelig dagstur. Siter
geirelling Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Takker for svar ! Vet dere om veien mellom Vågå og Lesja er farbar i påsken ? Jeg kommer evt. nordfra og da er denne grei Siter
kryk Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Slådalsvegen?? Kan aldri tenke meg at den åpner før nærmare juni..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.