+Gabs88 Skrevet lørdag kl 10:58 Skrevet lørdag kl 10:58 (endret) https://bugshirt.com/collections/frontpage For noen års tid siden så jeg for første gang denne genseren/jakken brukt av noen som hadde laget en video av en lang padletur i Canada. Spurte hva det var, men fikk ingen svar. Etter det så har jeg igjen sett den, gang på gang i diverse videoer fra Canada hvor folk gjerne er ute i naturen i en måneds tid i strekk, mens de mer eller mindre bor inne i jakken. Har spurt i kommentarfeltet hver gang men aldri fått svar, før nå. Er det noen her som har testet en slik jakke selv og har noen erfaringer de kan dele? Endret lørdag kl 10:59 av Gabs88 Siter
haugoy Skrevet i går, 17:38 Pålogget Skrevet i går, 17:38 Northern Scavenger bruker slike, og sverger dyrt og hellig til dem. For øvrig noe av det bedre å se på nettet. De har en "test" av dem i en video, uten at jeg klarte å finne den igjen nå. Den dagen du skal bestille, så kan vi kanskje gjøre en fellesbestilling? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.