Gå til innhold
  • Bli medlem

Original Bug Shirt Company - Myggbeskyttelse fra Canada

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

image.thumb.png.e9a11320212189abbe89933dcdb454ea.png

https://bugshirt.com/collections/frontpage

For noen års tid siden så jeg for første gang denne genseren/jakken brukt av noen som hadde laget en video av en lang padletur i Canada. Spurte hva det var, men fikk ingen svar.
Etter det så har jeg igjen sett den, gang på gang i diverse videoer fra Canada hvor folk gjerne er ute i naturen i en måneds tid i strekk, mens de mer eller mindre bor inne i jakken. Har spurt i kommentarfeltet hver gang men aldri fått svar, før nå.

Er det noen her som har testet en slik jakke selv og har noen erfaringer de kan dele?

Endret av Gabs88
  • Gabs88 endret tittelen til Original Bug Shirt Company - Myggbeskyttelse fra Canada
Annonse
Skrevet

Northern Scavenger bruker slike, og sverger dyrt og hellig til dem. For øvrig noe av det bedre å se på nettet. 

De har en "test" av dem i en video, uten at jeg klarte å finne den igjen nå. 

Den dagen du skal bestille, så kan vi kanskje gjøre en fellesbestilling?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.