+Gabs88 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Espen Ørud skrev (På 24.1.2025 den 11.59): Skjønner godt hva dere sliter med. Det er jo derfor jeg synes 105/115l er passe dagstursekk.... Ekspander Ja det er tydelig at du har ørret til kaffen. Siter
+Espen Ørud Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Gabs88 skrev (På 24.1.2025 den 12.01): Ja det er tydelig at du har ørret til kaffen. Ekspander Måtte henge den utenpå dessverre. Var fullt av fisk oppi... 😉 Har et knippe utvalg av de der. Har med røye på til isfiskesesongen og med rype til høsten... Siter
+Gabs88 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Espen Ørud skrev (På 24.1.2025 den 12.27): Måtte henge den utenpå dessverre. Var fullt av fisk oppi... 😉 Har et knippe utvalg av de der. Har med røye på til isfiskesesongen og med rype til høsten... Ekspander Jo for all del, dagstur er dagstur. Må jo ha med litt i sekken. Siter
aico Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar 28L så har du grei sekk for 1-7 dager. Har sett mer ekstrem lettpakking, men han her dukka betimelig opp i YouTube feeden min akkurat nå, og pakker til ukestur i 28-liters sekk uten å ofre alt for mye komfort. https://youtu.be/_kFR7V23tx4?si=9C3GmR0EUTE9jILg Personlig hadde jeg glatt gått opp noen liter og hatt plass til noen flere komfort-artikler, men fult mulig å være ute noen dager uten å ha det fælt med den pakningen der. Som en bonus er nok lommeboka også ganske lett innen sekken er ferdigpakket. 1 Siter
Bryggekar Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar (endret) Ikke helt billig den lista der nei! Men jeg får alt jeg trenger inkludert mat i fire dager ned i min 35 L Fulu Core, uten å være ultralett i det hele tatt. Tror jeg havner på ca 12 kg + mat og vann, ultealett skal vel være under 5 kg. Endret 27. januar av Bryggekar Skrivefeil Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.