Gå til innhold
  • Bli medlem

MRS adventure x2 - noen som har ettermontert spruttreck, levert av Packraft Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, MRS adventure x2 ble tilbudt solgt i flere varianter, bla uten spruttrekk og med spruttrekk av Packraft Norge (kjøpt min for 2 år siden).

Når en hadde denne uten spruttrekk, kunne man senere ettermontere et spruttrekk ved å kjøpe dette separat uten lim.

Noen her i forumet som har gjort dette?

Saken er: 

1. bestilte komplett set spruttrekk til ettermontering for min MRS adventure x2 november 2024

2. Norge leverte kun "overdelen" - ikke delen som limes på båten

3. dem skylder på hovedleverandør MRS, men gjør ingenting siden de avvikles.

4. jeg tok kontakt med MRS hovedleverandør og fremstilte problemstilling

5. Hovedleverandør sier følgende i sin mail til meg: "På vegne av vår norske distributør vil jeg på det sterkeste beklage eventuelle ulemper dette har medført. De var ikke klar over at Adventure X2 ikke kan ettermonteres med spraydekk ved å kjøpe separat tilbehør, noe som førte til denne misforståelsen."

Dette er jo fullstendig feil - siden Packraft Norge solgte disse kompaktible spraydeck til Adventure seperat med bruksanvisning!!!

Så noen her som har ettermontert på "ordentlig vis" med alle deler som trengs?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.