Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg skal være med 12 åringen min på Stord 4-5 dager i februar. 12 åringen skal være på et opplegg på dagen og må derfor være klar i sentrumsområdet på morgenen hver dag. Vi kunne tenke oss å overnatte i telt disse dagene. Har erfaring med å ligge ute inn vinteren så er ikke bekymret for den delen. Har også en backup overnatting innendørs om været blir for ille. Utfordringen her er altså å finne en plass å ligge som er nærmere nok bilveien slik at vi kommer oss til sentrum på morgenen uten for mye styr samtidig som at det er en fin plass å campe. Noen som har gode tips til oss?

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Hermanh skrev (18 minutter siden):

Hei alle!

Jeg skal være med 12 åringen min på Stord 4-5 dager i februar. 12 åringen skal være på et opplegg på dagen og må derfor være klar i sentrumsområdet på morgenen hver dag. Vi kunne tenke oss å overnatte i telt disse dagene. Har erfaring med å ligge ute inn vinteren så er ikke bekymret for den delen. Har også en backup overnatting innendørs om været blir for ille. Utfordringen her er altså å finne en plass å ligge som er nærmere nok bilveien slik at vi kommer oss til sentrum på morgenen uten for mye styr samtidig som at det er en fin plass å campe. Noen som har gode tips til oss?

Her er en plass jeg ofte besøker og fricamper. Det er godt tilrettelagt for både telt og hengekøyer. Mener på det er to gamle Statoil hytter som ligger ved siden av her (aldri vært i bruk så lenge jeg har vært her) Også en liten havn med gapahuk og strand. 

image.thumb.png.dc11693a8361cbd046d5ed0ec7baed3f.png

Ligger skjermet, men fortsatt nært både hovedvei og broene før du kommer til Stord (sør) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.