Det enkle Friluftsliv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei! Har lenge filmet til min yt-kanal ved å bruke min gamle iPhone SE. Men skal nå filme turvideoer for lokal-tv her, og det er derfor på tide å gå til innkjøp av noe bedre. 😊 Det skal sies at jeg har liten interesse og derfor også tilsvarende kunnskap når det kommer til kvalitet, oppløsning, innstillinger osv. Er bare veldig glad i å være på tur, og å dokumentere med kamera. Men må nå i alle fall være sikker på at jeg kommer hjem med et opptak med dugende kvalitet til å kunne vises på tv. 🙂 Er som dere sikkert har forstått på jakt etter et kamera som er enkelt å bruke, men som gir god nok kvalitet til tv-produksjon. Det bør fungere ned mot -10 til -15 og det må være mulig å få kjøpt ekstra batterier. Er på tur i alle fall en uke om gangen. OG jeg må kunne få kjøpt dette i Norge. Jeg ønsker ikke å kjøpe brukt eller å bestille fra utlandet. Vekt er ikke avgjørende. Hadde satt veldig pris på om noen hadde noen tips å gi meg. På forhånd takk! 👋🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.