Biff Drøvtygger Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Hei! Har landet på denne da den får gode tilbakemeldinger for fremdrift på flatt vann og vekt. Ser dog at packraftnorge.no og backpacking light som fører disse er utsolgt. Er det noen andre som fører MSR microraft ? Videre ser jeg at det er varierende tilbakemeldinger på packraftnorge på Facebook nå. Kjøpte noen småting der før jul, og det kom fort, men ser på Facebook at folk ikke får levert bestillinger osv? Erfaringer? Siter
+Gabs88 Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Biff Drøvtygger skrev (På 13.1.2025 den 10.05): Hei! Har landet på denne da den får gode tilbakemeldinger for fremdrift på flatt vann og vekt. Ser dog at packraftnorge.no og backpacking light som fører disse er utsolgt. Er det noen andre som fører MSR microraft ? Videre ser jeg at det er varierende tilbakemeldinger på packraftnorge på Facebook nå. Kjøpte noen småting der før jul, og det kom fort, men ser på Facebook at folk ikke får levert bestillinger osv? Erfaringer? Ekspander Ikke stol for mye på tilbakemeldinger på packrafter, det er mye likt overalt og alt er skit. Har 3 stk, og den eneste som virkelig imponerer gjør det ikke på grunn av egenskapene i vannet men på grunn av vekten. Siter
+sofasliter Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg har en MRS Alligator (ikke pro), det er riktig at den padler raskt. Jeg trives veldig godt i den. Litt smal innvendig for meg, men det er vel min egen feil... Det har vært mye utsolgte produkter på packraftnorge, jeg er litt usikker på framtiden til den nettbutikken og hva de satser på. MRS fortjener absolutt en seriøs forhandler i Norge. Siter
zementh Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar sofasliter skrev (På 13.1.2025 den 19.52): Det har vært mye utsolgte produkter på packraftnorge, jeg er litt usikker på framtiden til den nettbutikken og hva de satser på. MRS fortjener absolutt en seriøs forhandler i Norge. Ekspander Packraftnorge er konkurs, de ble oppløst i desember 24. https://proff.no/selskap/packraft-gruppen-as/mosterhamn/postordre-internetthandel/IFD4IJ610K9 Siter
+sofasliter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Det var trist, dyktige medarbeidere der. Ser at søsterbedriften backpackinglight.no har opphørssalg også... 1 Siter
Timmey78 Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar *Sent ute som vanlig så ganske utplukket:( Trist! De hadde mye bra. Men godt man fortsatt får kjøpt gavekort i butikken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.