lhd Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei!!! Har tenkt meg en ukestur til Femundområdet i sommer, kombinert padle og gåtur Er det noen som har ruteforslag og tips? Tenkte å overnatte i hytter eller telt. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brage Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei!!! Har tenkt meg en ukestur til Femundområdet i sommer, kombinert padle og gåtur Er det noen som har ruteforslag og tips? Tenkte å overnatte i hytter eller telt. takk Hei ! Svukuriset (betjent DNT) er et meget trivelig sted. Det samme er Røvollen (selvbetj. DNT) og spesielt Ljøsnåvollen (privat) dersom dette stedet fortsatt er i drift. Skedbrostugan på svensk side er også ok. Se: www.turistforeningen.no hvor du finner alle de opplysningene du trenger. Glem ikke myggen !! God tur ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gild furu Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis du orker å bære en god del vil jeg anbefale å følge Røa vassdraget inn mot svenskegrensa. På svensk side har du innsjøer som Rogen og Bredeåsjöen. Det er et slit med all bæringa på veien inn, men absolutt verdt det når en først kommer frem. Finnes forøvrig også åpne koier ved begge sjøene der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.