SteinarL Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar (endret) Er det noen som har disse skiskoene? Erfaringer? Skal bytte ut Alfa Kikut, ser etter stødige sko. skal brukes med Rottefella magnum Endret 13. januar av SteinarL Siter
Lompa Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar SteinarL skrev (På 12.1.2025 den 21.24): Er det noen som har disse skiskoene? Erfaringer? Skal bytte ut Alfa Kikut, ser etter stødige sko. skal brukes med Rottefella magnum Ekspander Jeg har vært veldig fornøyd med dem gjennom to vintre. Stødige sko som også er gode og varme. Sideveis stabilitet opplever jeg som veldig bra, og tillater brukbar flex i ankelleddet forover under gange. Det eneste minuset jeg har opplevd er at de spiste opp (de sykt lange) skolissene litt for raskt. De passer meg veldig godt, men sånt vet man jo ikke før man prøver den på. Jeg vil kanskje tro at folk med "andeføtter" (bred forfot) vil oppleve dem smale i lesten. 1 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Bytta fra Alfa Skarvet til Fischer BCX-5 for noen år tilbake, og det var en solid oppgradering i stabilitet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.