Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en del oppstyr når "vi" oppdaget at det ikke var dunfyll i de ytre kanalene på hver side. Mener å huske Exped sa at dette var gjort med hensikt siden man ikke lå helt ytterst uansett. Når jeg ser disse bildene begynner jeg nesten å lure på om vi har blitt lurt - kanskje man like godt kunne klart seg med bare luft? :) Kanskje det bare er troa som har gjort at man har følt at disse underlagene er varme. Mange av oss drar jo uansett med oss et ekstra lett skumunderlag som vi legger under. Blir spennende å se utfallet av disse sakene. 

Annonse
Skrevet
Kjell Iver skrev (13 minutter siden):

Husker det var en del oppstyr når "vi" oppdaget at det ikke var dunfyll i de ytre kanalene på hver side. Mener å huske Exped sa at dette var gjort med hensikt siden man ikke lå helt ytterst uansett. Når jeg ser disse bildene begynner jeg nesten å lure på om vi har blitt lurt - kanskje man like godt kunne klart seg med bare luft? :) Kanskje det bare er troa som har gjort at man har følt at disse underlagene er varme. Mange av oss drar jo uansett med oss et ekstra lett skumunderlag som vi legger under. Blir spennende å se utfallet av disse sakene. 

Dette med at det mangler fyll i ytterkanalene gjelder de mumieformete exped underlagene.

Jeg returnerte en slik synmat en gang, for jeg ble iskald på armene. Exped sa at dette hadde de ikke fått klager på før, og folk sover på siden og har ikke kontakt med ytterkanalene.

Skrevet
David S. skrev (4 timer siden):

Jeg henger meg på å sender inn en tilbakemelding, så får vi se hva de svarer.

Du må nok via dem du kjøpte av, men de har nok godt av tilbakemeldingene uansett. 

Skrevet
Marius Engelsen skrev (32 minutter siden):

Rart. Man har rett til å reklamere direkte til tidligere salgsledd.

Sikkert dårlig formulert av meg.  Det jeg mente var at reklamasjonen måtte via butikken, så tar de det til importøren. 

Skrevet

På vintertur har jeg sovet i telt og brukt Exped downmat 9 LW og et tynt skumlag på toppen. Pakket bort teltet, neste dag. Sjekket snøen under liggeplassen min. Litt overrasket ble jeg. Snøen var kram ned til ca 30 cm dybde under rygg og rompe. Selv om det var -10 gr og jeg ikke hadde fyrt i teltet. Åpenbart at varmetapet nedover har vært stort.

Skrevet
KjartanE skrev (16 timer siden):

Sikkert dårlig formulert av meg.  Det jeg mente var at reklamasjonen måtte via butikken, så tar de det til importøren. 

Joda, jeg skjønte det ;) 

Men som forbruker kan du med rette klage direkte til tidligere salgsledd, og velge fritt hvem du retter klagen til. Som eks. direkte til produsent.

Men jeg vet forskjellige merker praktiserer dette ulikt. Eks. Garmin og Norrøna vil behandle klager direkte, og man skal ikke gå vi forhandler.

Uansett enklest å bare gjøre som man får beskjed om ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.