Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
sneakyowl skrev (2 timer siden):

Her kommer jeg med en vill avsporing! Dette må være min for tiden topp kjepphest med vintertelting og alskens råd og tips der ute. Hvorfor i H... er folk så bastante på å knekke i 2 deler som blir altfor lang for pulken (for de fleste som ikke har kjempelange pulker)? Man bare ender opp med en pølse som henger langt utenfor pulken og står til fare for skade på stengene om pulken skulle falt utfor en skrent eller noe kræsjer inn i pulken. Prøv 3 knekk, eller som med Spitsbergen 3-stengene må bli til 3+ ett kort ledd.

3 deler vs 2 tar kanskje... 2 sekunder lenger per stang å brette ut? Til gjengjeld har man teltet i sin helhet innenfor pulkens dimensjoner uten noe stikkende ut. Det er både ryddigere og tryggere! :)

Jeg skulle gjerne prøvd ut Ceres III Extreme - Det taler virkelig til meg, men med en prislapp på 3-gangeren av hva jeg kjøpte mitt ubrukte Spitsbergen 3 (på Finn) for må det argumenteres godt for både meg selv og den jeg deler bod med:D

Jeg knekker stengene i 2 deler om blir like lange som pulken, da blir det en lengde på 1-3 ledd som jeg legger tilbake.

teltposen har jeg sydd like lang som pulken.

jeg synes også at det er en uting å ha telt og teltstenger stikkende utenfor pulken

Endret av Marius Engelsen
  • Liker 1
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.