Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat et nyhetsbrev som gav 1000 kr i rabatt på valgfri modell  til Alfa. I den anledning lurte jeg på om noen har erfaring med ullskoene til Alfa?

Både ift feste, holdbarhet go størrelse? Elsker luggene/nesnalabbene mineiull, men de er jo ikke «sko-sko». Skjønner jo at de ikke funker i saltslaps, men ja.

Annonse
Skrevet

Jeg har et par, og jeg synes de er helt elendige å gå i. Myke og ingen støtte så man tråkker over for et godt ord, funker til nød som bysko. Men kan jo være helt annerledes for deg hvis du er vant til å traske rundt i labber. Ikke synes jeg de er spesielt varme heller, og det er rett og slett upraktisk med sko som ikke er vanntette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.