Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen snøplugger som jeg vil prøve å sette snor og karabin på, slik at jeg kan grave dem ned på tvers. I den sammenhengen er jeg ute etter passende (små og lette) karabinkroker for å koble snorer sammen. Hilleberg har for eksempel denne varianten: 

jpeg11-snowpeg-gold-c-17651-05793797bc2.jpeg.214a69208a5b3e5861e00e92baaf19b1.jpeg

Er det noen av dere som har forslag til passende kroker som både er små, passe sterke og ikke alt for dyre? 

Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er noe porøst som ikke tåler kulde, så hadde jeg holdt meg til plast. Du finner mange tilsvarende kroker som det de fleste teltprodusentene bruker på snøpluggene sine. Jeg søkte bare på "plastkrok bardun" for denne:

https://www.westsystem.no/produkt/krok-for-strikk-tau-line-nylon/?attribute_pa_dim=6-mm&attribute_pa_farge=sort&gad_source=1

Et lite poeng er å bruke snor som er minst like sterk som selve bardunen. Da har du i hvert fall ikke laget et svakere punkt.

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.