Vea Skrevet 18. desember 2024 Skrevet 18. desember 2024 Jeg har noen snøplugger som jeg vil prøve å sette snor og karabin på, slik at jeg kan grave dem ned på tvers. I den sammenhengen er jeg ute etter passende (små og lette) karabinkroker for å koble snorer sammen. Hilleberg har for eksempel denne varianten: Er det noen av dere som har forslag til passende kroker som både er små, passe sterke og ikke alt for dyre? Siter
+sneakyowl Skrevet 18. desember 2024 Skrevet 18. desember 2024 Så lenge det ikke er noe porøst som ikke tåler kulde, så hadde jeg holdt meg til plast. Du finner mange tilsvarende kroker som det de fleste teltprodusentene bruker på snøpluggene sine. Jeg søkte bare på "plastkrok bardun" for denne: https://www.westsystem.no/produkt/krok-for-strikk-tau-line-nylon/?attribute_pa_dim=6-mm&attribute_pa_farge=sort&gad_source=1 Et lite poeng er å bruke snor som er minst like sterk som selve bardunen. Da har du i hvert fall ikke laget et svakere punkt. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.