Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, nå har jeg hatt denne raften en stund - og bestemte meg for å slå til på spruttrekk.

Kjøpte hos packraft norge, der jeg også hadde kjøpt raften min.

Så får jeg kun levert "oversiden" altså selve trekket - det fulgte ikke med borrelåsdelen det skal fastes på båten. 

Hvordan skal jeg få dette til?

kontaktet Packraft Norge på ulike kanaler - ingen kundeservice tilgjengelig som svarte meg. Prøvde å ringe innen arbeidstid kl. 13.30...da var dem faen meg steng på mandag!!!!

Trodde et komplett spruttrekk SET består av alle deler som mangler for å montere dette trekket (utenom lim, som står eksplisitt at den ikke er med).

Hva gjør jeg, tips?

20241208_184325.jpg

20241208_184320.jpg

Endret av Ellefjell
Annonse
Skrevet

Hei, oppdatering:

Packraft Norge innrømmer å har glemt å sende meg ramma som limes på packraft, dvs borrelåsens underdel. Så jeg har bare overdelen som kan tas av og på borrelåsen. 

Ka kan man gjøre her? Dem tilbydde meg å kjøpe til samme pris når dem har på lager igjen - noe dem ikke har akkurat nå. Dem refunderte penger og jeg kan beholde trekket gratis. Tips til DiY her? Er ikke så handy da - men noen som kan fikse?

• 4 uker senere...
Skrevet

Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Skrevet
zementh skrev (20 timer siden):

Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Du beholde varen og får refundert.  De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet 

Skrevet
Ellefjell skrev (15 minutter siden):

Du beholde varen og får refundert.  De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet 

Men mest av alt vil æ ha trekket på. Så HVORDAN får dette til på egenhånd med halvt trekk. Noen som vet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.