Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
sneakyowl skrev (16 minutter siden):

Og de hårsåre synger sin sang 😅

Stå på sier jeg - Det er værre med de som kjøper!

Definitivt... når man ser hva noen tjener av penger på å selge brukt undertøy eller bilder av føttene sine. Stå på. Noen sitter på kontor å slaver hele livet, andre finner kreative måter og utnytter sykdommen til kjøpere. 
Cash is king 🤣

Skrevet

Smakløst spør du meg. En ting å selge brukt undertøy, en annen ting å gå ut og reklamere for det i forkant. Det kan bli mange klikk i sosiale medier fra folk som ikke vanligvis følger polekspedisjoner.. 

Skrevet
Fjellfilmeren skrev (3 timer siden):

Tja, kvinner tjener som regel på disse tingene :P

https://www.businessinsider.com/belle-delphine-jars-bathwater-sold-paypal-payment-2024-5

Gamer girl bathwater solgte for 90.000 dollar, nærmere millionen for en tur i badekaret. Bare innrøm det karer, hvis noen hadde kjøpt vårt skitne vaskevann, hadde vi solgt vi med 😂

Fiolinisten Ole Bulls badevann ble tappet på flasker og solgt av hans vertinne. Han var Norges første superkjendis. Egil Hegerberg (bare Egil) prøvde det samme, uten særlig hell.. 

• Hehe 2
Skrevet

Hun trenger penger til ekspedisjon. Hvis noen er villig til å betale for brukte truser må vel det være greit? 

Er jo en win-win situasjon. Hun får penger, og trusesniffere får truser på lovlig vis. Heller det, enn at de må snike seg inn i offentlige garderober for å knabbe. 

Skrevet
Espen Ørud skrev (1 time siden):

Hadde det vært et tema om hun hadde solgt jakka si?

Spør for en venn...

Tvilsomt. Et despreat forsøk på å få inn sponsorkroner for å komme seg på tur dette her. kjenner ikke til dama og hennes tidligere meritter, tviler på at hun klarer målet sitt.

Skrevet
Myriameter skrev (10 timer siden):

Dama er jo symmetrisk pen, men holder ikke med et slikt selvbilde når man snakker polarhistorie. Hadde hun ikke sett ut som en fruktkurv, ville dette næpe vært et tema. 

Hvor står det noe om selvbildet hennes? På meg virker det som hun har et bra selvbilde, er også kanskje tydelig at hun driter 100-0 i hva sofasliterne hjemme mener. Hun kan ende opp med å finansiere en tur som de fleste bare drømmer om? Hvorfor denne bitterheten? hadde det vært bedre om hun solgte nakenbilder? sex? blåsere eller andre ting som er kjent for å gi godt betalt når man er symmetrisk pen? 
Må man være stereotypisk for å skrive Polarhistorie? Er det ikke mulig å lykkes med støtte fra "folket" om man er litt unorsk? 

• Liker 5
  • Takk 1
Skrevet
33 minutes ago, tshansen said:

Hvor står det noe om selvbildet hennes? På meg virker det som hun har et bra selvbilde, er også kanskje tydelig at hun driter 100-0 i hva sofasliterne hjemme mener. Hun kan ende opp med å finansiere en tur som de fleste bare drømmer om? Hvorfor denne bitterheten? hadde det vært bedre om hun solgte nakenbilder? sex? blåsere eller andre ting som er kjent for å gi godt betalt når man er symmetrisk pen? 
Må man være stereotypisk for å skrive Polarhistorie? Er det ikke mulig å lykkes med støtte fra "folket" om man er litt unorsk? 

Hva hun gjør for å finansiere turen sin er kun opp til hun selv, og det er jo potensielt lettjente penger for å finansiere en meget kostbar tur. Det jeg tror flere reagerer på er alle de obskøne påfunnene folk har i dag for å nettopp tjene raske penger, ofte med fravær av nevneverdig innsats, kompetanse eller karakter. Her blir salget av en skitten truse kun et lite symbol på et dypereliggende problem i dagens samfunn; moral og anstendighet i forfall. Dette gjelder selvfølgelig kun et lite mindretall, men inntrykket er at de "få" stadig blir flere. Personlig synes jeg noen med et slikt yrke bør kunne holde seg for god til sånt, samtidig som jeg har aksept for at andre har en annerledes oppfatning.   

• Liker 2
Skrevet (endret)
Bjørnar Ø skrev (1 time siden):

Tvilsomt. Et despreat forsøk på å få inn sponsorkroner for å komme seg på tur dette her. kjenner ikke til dama og hennes tidligere meritter, tviler på at hun klarer målet sitt.

Veldig spenstig å si samtidig som man sier man ikke vet noe om personen!

Hun gjestet podkasten til Randulf Valle for litt siden - Kan anbefales en lytt. Virker som en sterk og målbevisst dame. Både heiing og trua på at rekord dras i land herfra.

Det kan vel også nevnes at hun også solgte leiligheten sin for å finansiere dette, så trusa er ikke det første "trikset" opp av ermet.

Endret av sneakyowl
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg kan forsikre om at hvis noen hadde vært villig til å betale meg 1000 kr pr brukte truse jeg har - noe jeg betviler på det sterkeste - så skulle jeg personlig møtt opp og avlevert trusa med signert ekthetsbevis og klesklype til å sette over nesa. Jeg kan ikke for noe i verden se at dette har noe som helst med moral å gjøre. Det minner mer om lek og gøyale påfunn. Jeg har også litt vanskelig for å se at dette skal bidra så det monner noe særlig i turkassa - selv om hun skulle få solgt hele beholdningen. Men jeg kan ta feil.

Endret av Skogens Stønn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.