nicmatt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei. Noen der ute som vet om utgangspunkt og rute opp på GAustadtoppen vinterstid? Lurer på en tur i helga. Mvh Mattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kjør til Rjukan og opp veien til skisenter. Istedet for å ta til venstre til samme skisenter (Gaustablikk) kjører du noen meter rett fram til en bom. Der parkerer du bilen. Så er det bare å sikte mot toppen. Rett opp hvis du har toppturutstyr, eller svinger du til venstre opp til ryggen hvis du går på fjellski/langrenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fra det høyeste punktet på veien over fjellet er det også fint å gå opp vinterstid. Sving rundt store Gaustakne på sydsiden og opp mellom lille og store Gaustakne. Da har du et lengre parti med passelig slakt skiterreng før den siste kneika til topps. Jeg tror veien er åpen nå. Raskeste vei er nok å gå opp ved Svineroi, men på en godværsdag ville jeg foretrekke den ruten jeg har foreslått om veien er åpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.