Gå til innhold
  • Bli medlem

Gaustatoppen

nicmatt

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjør til Rjukan og opp veien til skisenter. Istedet for å ta til venstre til samme skisenter (Gaustablikk) kjører du noen meter rett fram til en bom. Der parkerer du bilen.

Så er det bare å sikte mot toppen. Rett opp hvis du har toppturutstyr, eller svinger du til venstre opp til ryggen hvis du går på fjellski/langrenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra det høyeste punktet på veien over fjellet er det også fint å gå opp vinterstid. Sving rundt store Gaustakne på sydsiden og opp mellom lille og store Gaustakne. Da har du et lengre parti med passelig slakt skiterreng før den siste kneika til topps. Jeg tror veien er åpen nå. Raskeste vei er nok å gå opp ved Svineroi, men på en godværsdag ville jeg foretrekke den ruten jeg har foreslått om veien er åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.