Fjellfisken Skrevet 13. november 2024 Skrevet 13. november 2024 Jeg ser etter to soveposer som kan kobles sammen de gangene kona blir med på tur. Er til bruk i Troms sommerhalvåret. Helst lettvekts modell og lang type siden jeg er 190 cm høy. Har dere noen forslag til merke og modell nå som det nærmer seg Black friday og tid for tilbud? Siter
+sofasliter Skrevet 13. november 2024 Skrevet 13. november 2024 Det er vel bare å se etter soveposer med hhv høyre og venstre glidelås, og da bør glidelåsen være full lengde. Vi har 2 stk RAB Neutrino til å koble sammen. Men det høres koseligere ut enn det er, jeg liker best å ligge i egen pose, blir ganske forstyrret av kona og omvendt. Bruker også to stk Exped liggeunderlag i stoltrekk. Stoltrekkene har klips i siden for å hekte sammen til en dobbel madrass. Siter
Nikolaikp Skrevet 13. november 2024 Skrevet 13. november 2024 Jeg og dama har 2 stykk fra Cumulus. En med høyre glidelås og en med venstre glidelås. Bruker også Exped sin Dura 5R Duo LW. Fungerer fjell🤘 Siter
elgen Skrevet 13. november 2024 Skrevet 13. november 2024 sofasliter skrev (På 13.11.2024 den 16.30): Men det høres koseligere ut enn det er, jeg liker best å ligge i egen pose, blir ganske forstyrret av kona og omvendt. Ekspander I et romantisk øyeblikk forsøkte vi det sammme, men lykkedes ikke med å få h/v glidelås poser. Problemet kunne dog løses ved å vende insiden ut på den ene. Var ganske koselig det første par timer, men så nærmer en nedsmeltning sig!! Elgen 1 Siter
Volum Skrevet 14. november 2024 Skrevet 14. november 2024 https://www.hektapatur.no/sove-ute/soveposer/sommerposer/warmpeace-viking-300 Eller 600 varianten hvis du vil ha litt varmere pose. 1 Siter
Omnilite Skrevet 14. november 2024 Skrevet 14. november 2024 elgen skrev (På 13.11.2024 den 22.07): Var ganske koselig det første par timer, men så nærmer en nedsmeltning sig!! Elgen Ekspander Støtter @elgen Det ble med den ene gangen.. Siter
+Robinson Skrevet 14. november 2024 Skrevet 14. november 2024 Slutter meg til de som har prøvd og funnet ut at det ikke er praktisk. Jeg kjøpte 2 ajungilak iglo twin poser for flere 10 år siden og tenkte , både meg og kona, at det måtte da være både romantisk og koselig. Og det er det. Men ikke praktisk for soving, og det er vel derfor man har soveposer. Derav at " sove" er inkludert i produktnavnet. Siter
Fjellfisken Skrevet 28. november 2024 Forfatter Skrevet 28. november 2024 Volum skrev (På 14.11.2024 den 10.36): https://www.hektapatur.no/sove-ute/soveposer/sommerposer/warmpeace-viking-300 Eller 600 varianten hvis du vil ha litt varmere pose. Ekspander Disse ser veldig bra ut og jeg tenker å kjøpe hvis de kommer på tilbud nå. Er 300 varianten varm nok mener dere? Går på fjellet for å fiske så det er ikke alltid sol. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.