Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
dsk skrev (3 timer siden):

Jeg håper jeg har rett i at de som gidder å lese denne tråden her rett og slett er smarte nok til å ta dette på alvor, og bruke sunn fornuft.  Dessverre ikke alle som gjør det. Engangsgrill inne i campingvogn og varebil er jo også et spennende forsøk som nå er godt dokumentert med dødelig effekt.  Hvis folk her tar noen sjanser så har de i de minste tenkt over det på forhånd. 

Men fortsatt er det mulig å la seg lure, slurve eller glemme at en brenner fra en annen kan variere stort i produksjon av CO vs den du er vant til å bruke. Så dette kan faktisk ikke formidles godt nok. 
Hadde vært interessant å tatt noen telefoner til de instansene jeg kan nå ut til, hva de tenker og hvordan det eventuelt kan påvirke reklameringen som åpenbart er misvisende. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Fått den hjem på kjøkkenbordet. 2 positive ting umiddelbart. Lite lyd og ingen varme under brenner, kan holde hånda under og nesten ikke kjenne varme. Subjektivt, Oppleves også som den avgir mer varme rundt seg en standard bensin brenner. Så hadde vært veldig intersant å fått målt hvor mye co den avgir uten gryte i forhold til å varme i teltet.

Tydelig merket på lapp på brenner om co fare og at den ikke må brukes i små avlukke som telt etc

IMG_3979.jpeg

IMG_3974.jpeg

• Liker 3
  • Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.