Gå til innhold
  • Bli medlem

Eksamens hjelp

Morten Kleveland

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg vet egentlig ikke om dette passer seg her inne, så jeg vil fjerne det om det ikke gjør det. 

Skulle det derimot vise seg og passe så kunne jeg gjerne hatt litt hjelp av dere med mye erfaring innen bekledning for tur og friluft. 

Jeg skal skrive en eksamen om Amundsen sports, der hovedtema er fokusert på kundenes følelser og tanker rundt dette merket. Jeg har selv ingen erfaring med merket, aldri vært borte i det da det er langt ifra min prisklasse, og alle jeg kjenner her på bygda i sør ser nok heller ikke så mye i den retningen av tøy. 

Ser et par plasser på nett at merket blir beskylt for å sende kina varer av oppskrytt kvalitet gitt den høye prisen, og at de fusker med reviews på nettsiden deres. Det er derfor jeg er kommet her, for å høre fra folk som kanskje er mer borti dette en meg for mer direkte tilbakemeldinger. 

Så hvis du har deres produkter eller erfaring med dem vil jeg gjerne høre! Kort eller langt svar blir alt mottatt med takk :)

Mvh

-Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg så kjent med merket heller men mitt inntrykk er at det er et tradisjonsmerke innenfor Afterski og egentlig ikke har så mye med fjellet å gjøre. Det er noe du ser i skiløypene rundt Oslo eller på afterski i Hemsedal, Trysil.

Og de som har det på seg er gjerne folk står opp, står 3 timer fremfor speilet, tar på seg skiskoene, driter i skiene og så vandrer direkte bort til baren.

Spøk til side, Amundsen tar navnet fra Roald Amundsen men har ingen ting å gjøre med selve personen. Dette er så langt jeg vet og kan se, et mote og markedsføringsmerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.