Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Har HH slettet anmeldelsen din? Tror ikke jeg finner den uten at jeg vet hvilket alias du brukte.

Jeg har lest at HH sletter negative anmeldelser på produktsiden sin.

Skrevet

Ja der ser man. Min anmeldelse er ikke at finne. 
I hovedsak handlet den om at den jakken jeg bestilte virket vare feilsydt med armer som var alt for korte (Str nærmere S en M) festet til hoved del som var alt for vid med masse luft innvendig. 

Jeg er 184 cm lang og veier 75kg. 

En person på under170 cm og over 100kg kunne nok ha passet i den.

Lengden bak var også ikke riktig at kalles for Parka-lengde hvis man mener skille mellom parka og jakke er om den går ned over lår eller ikke. (Så som alle andre HH sine Parkas faktisk gjør)

Jeg skrøt også ordentlig om H2flow ventilationens konstruksjon og effektivitet. Og over at kvaliteten virket bra med grove glidelåser aller plasser.

Endet opp med at bestille en Bergans Stranda V2 jakke på Finn.no.

Ikke i nærheten av så effektiv lufting som på H2flow eller Bergans Hodlekve jakkemodeller. 

Men betyyyydelig  lavere pris og fint med gjenbruk. For penger spart så skal jeg kjøpe meg en tykk ullfleece jakke med høy hals at bruke som (forhåpentligvis) godt pustende isolasjon under anorakk for heisbasert kjøring på kalde dager. 

Noen forslag på hvilken fleece som puster best? Noen som har merket forskjell på vanlig fleece og Fiberpels?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.